close


Annie Shi
 At SACLI, my favourite thing to do was take part in the activities with my classmates. The teachers at the school are very, very good. At my homestay, my room was comfortable and very clean, and my host family always drove me to school in the morning, and picked me up after class. My family loved talking with me and I had so many chances to practice English.

Annie Shi, student from Paris, France

在思博國際學院裡我最喜歡和班上同學一起參加活動了!學校的老師們都非常非常好!在我的住宿家庭裡,我的房間很舒適也很乾淨而且我的住宿家庭總是早上開車載我去上課,下課後也接我回家.我的住宿家庭很喜歡跟我聊天,所以我有很多練習英文的機會!!!

Study Abroad Canada加拿大思博國際學院是學英文的好地方~

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    思博StudyCanada 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()